Menu

Scenariusze gier

Najbardziej popularne scenariusze to:


Walka o dwie flagi - w grze biorą udział dwie druzyny. Kazda z nich ma swoją bazę w której umieszcza flagę. Celem gry jest podjęcie flagi drużyny przeciwnej i doniesienie jej do wyznaczonego miejsca. Jednocześnie nie można dopuścic, aby przeciwnik zabrał wam waszą flagę. Wygrywa drużyna która jako pierwsza doniesie flagę do wyznaczonego punktu lub wyeliminuje z gry całą drużynę przeciwną.
Gra jest spokojna, pozwala wprowadzić w życie wcześniej opracowane taktyki.




Walka o jedną flagę - umieszczamy flagę na środku pola gry. Po bokach w takich samych odległościach od flagi umieszczamy dwie drużyny. Na sygnał obie drużyny muszą jak najszybciej podbiec do flagi, zdobyć przewagę nad przeciwnikiem, podjąć flagę i donieść do wyznaczonego miejsca . Gra bardzo szybka i dynamiczna. Tu nie ma miejsca na taktyki i podchody. Tu trzeba być szybkim i zdecydowanym.

 

Obrona okopu - Scenariusz prosty. Jak sama nazwa mówi celem gry jest obrona okopu przez jedną z drużyn.  Druga musi wszelkimi sposobami go zdobyć.


Odradzanie się.
Są 3 sposoby odradzania się.

1. To brak odradzania się. Osoba trafiona schodzi z pola gry i czek na następną rozgrywkę.

2. Osoba trafiona idzie do wyznaczonego przed grą miejsca zwanego szpitalem. Gdy w szpitalu znajdą się np. 4 trafione osoby grupa może wrócić do gry.

3. W grze wyznaczamy medyków. Osoba trafiona kładzie się na ziemi w miejscu w którym została postrzelona i musi ona zawołać medyka.  Aby mogła wrócić do gry medyk musi do niej podbiec i ją klepnąć co stanowi jej uzdrowienie. Gdy trafiony zostanie medyk może go uzdrowić każdy nietrafiony gracz poprzez klepnięcie.


Jest jeszcze cała masa innych pokrewnych scenariuszy w które możemy zagrać jeśli tylko sobie zażyczycie.
Wszelkie sugestie i uwagi mile widziane.

 


Dragon Paintball © 2008

MINDFLOW

Multimedia